[ S ] Dom w stanie surowym

25 posts / 0 new
Ostatni wpis
nioop
Obrazek użytkownika nioop
[ S ] Dom w stanie surowym

Do zaoferowania mam dom w stanie surowym w miejscowosci Uhnin, o powierzchni 160m2 , oraz działka 13 arów...
Cena? Mozna jakąś zaproponować, oczywiście sensowną...


KamillaDeMon
Obrazek użytkownika KamillaDeMon
[ S ] Dom w stanie surowym

Czy to nadal aktualne?
Pisałam na priv ale odepowiedzi nie otrzymałam :(

Wespazjan2
[ S ] Dom w stanie surowym

Dom? Chyba raczej rudera. :)
Podaj chociaż cenę wywoławczą, bo za takie coś to ciężko określić ile jest warte.

Edytowane. Administracja.

nioop
Obrazek użytkownika nioop
[ S ] Dom w stanie surowym

Heh...
Za zwierzątka teraz bedziesz sie ciągle odgrywac??:P Jakież to dziecinne, akurat na twoim poziomie ;) Ja osobiscie proponowałbym iść i pobawić sie z pieskiem , bo i tak na dom Cię nie stać :]

Wespazjan2
[ S ] Dom w stanie surowym

Jeżeli już chcesz coś tak zrujnowanego sprzedać to przynajmniej okaż profesjonalne podejście do tematu. Wypadałoby też napisać ile lat ta ruina stoi w takim stanie i czy nie ma grzyba.
BTW, nie kupiłabym czegoś takiego i mówię poważnie.
Jeżeli ta rezydencja nalezy do ciebie to się nie dziwię podejścia. :D

Edytowane. Administracja.

orange
[ S ] Dom w stanie surowym

Dopiero co pokasowalas posty ze swojego ogloszenia o adopcji, a teraz psujesz ogloszenie nioopa. Nie interesuje Cie kupno to nie wypowiadaj sie. Chcesz wiedziec ile jest warty ten dom to masz informacje zeby zglaszac sie na priv. Mysle ze nie ma co dalej dyskutowac o tym ogloszeniu. Pozdrawiam

nioop
Obrazek użytkownika nioop
[ S ] Dom w stanie surowym

Heh...
Widzę ze jesteś po budowlance i pewnym doświadczeniu ;) Jeśli jesteś w rzeczywistości taka jak tu na forum to współczuje Ci szcerze...
A co do domu to nie wiem czy zauwazyłaś ale jest on w stanie surowym.. Tzn. ze jeszcze trzeba go dokonczyc zeby mieszkać w nim :] Niby proste a sprawia niektórym tu tyle kłopotów:P Heh.. Oczywiscie mówie tu o Tobie ;) Pozatym śmieszny mnie to ze za to iż pojechałem Ci na poprzednim temacie bedziesz teraz każdy mój post komentować krytycznie :] Jesteś dziecinna i załosna.. . P.S. te moje posty też usuniesz?? :]

Wespazjan2
[ S ] Dom w stanie surowym

orange napisał/a:
Dopiero co pokasowalas posty ze swojego ogloszenia o adopcji, a teraz psujesz ogloszenie nioopa. Nie interesuje Cie kupno to nie wypowiadaj sie. Chcesz wiedziec ile jest warty ten dom to masz informacje zeby zglaszac sie na priv. Mysle ze nie ma co dalej dyskutowac o tym ogloszeniu. Pozdrawiam

Mnie osobiście nie , ale niedawno znajomi z Wroclawia szukali czegoś blizej Białki, więc dlatego chciałam się dowiedzieć czegoś więcej o tym "domu".

Nie przezywaj tak tych pokasowanych postów, bo to samo napisałeś w oddzielnym wątku i nie zostało to usunięte.

Edytowane. Administracja.

zales00
Obrazek użytkownika zales00
[ S ] Dom w stanie surowym

YvonneS napisał/a:
Dom? Chyba raczej rudera. :)
Podaj chociaż cenę wywoławczą, bo za takie coś to ciężko określić ile jest warte.

hehe... zachowujesz się tak... jak się zachowujesz, nie nazwę tego :o

Przyznaj że się wygłupiłaś... wszyscy będa happy a i Ty jako tako twarz zachowasz... bo widać tu ewidentnie Twoje uprzedzenie. Tak postępuje człowiek na poziomie za którego zresztą się uważasz? Tak to jest dom w stanie surowym i zdziwiłabyś się jak po wykończeniu może wyglądać. Samo takie wtrącenie do ogłoszenia jest nie na miejscu.

Wespazjan2
[ S ] Dom w stanie surowym

Ok. podałam znajomym linka, niech decydują czy warto prosić o szczegóły dotyczące tego domu.

To samo mogłabym powiedzieć o osobach które "wtrącały" się do innych ogłoszeń nie wnosząc nic poza oburzeniem, tutaj przynajmniej ktoś był zainteresowany.
Nic nie poradzę na to jak ktoś interpretuje dane wypowiedzi.

Edytowane. Administracja.

andyR
[ S ] Dom w stanie surowym

Bo nasza Koleżanka zna się przecież na wszystkim najlepiej. I na prowadzeniu samochodu i na budowlance. Pomimo, że sama nie prowadzi auta i sama nie wybudowała żadnego domu, to wie najlepiej. :)

A w temacie, dom jest w gorszym niż surowym stanie. Stan surowy, to gołe mury. A tu mamy do wydłubania okna i parę innych rzeczy do poprawy. Roboty będzie więcej niż z typowym stanem surowym.
Myślę, że należy podać jakąś cenę wywoławczą i opis stanu tego budynku.

Wespazjan2
[ S ] Dom w stanie surowym

roman napisał/a:
Bo nasza Koleżanka zna się przecież na wszystkim najlepiej. I na prowadzeniu samochodu i na budowlance. Pomimo, że sama nie prowadzi auta i sama nie wybudowała żadnego domu, to wie najlepiej. :)

A w temacie, dom jest w gorszym niż surowym stanie. Stan surowy, to gołe mury. A tu mamy do wydłubania okna i parę innych rzeczy do poprawy. Roboty będzie więcej niż z typowym stanem surowym.
Myślę, że należy podać jakąś cenę wywoławczą i opis stanu tego budynku.

Po pierwsze nigdzie nie napisałam, ze znam się na budownictwie.
Po drugie, jak się wstawia tego typu ogłoszenie to należałoby podać przynajmniej trochę więcej szczegółow, bo dom wygląda strasznie i na pewno same zdjęcia nie zachęcą potencjalnych nabywców do jego zakupu.
Po trzecie, mnie też jest miło znów cię widzieć na forum. ;)

Edytowane. Administracja.

zales00
Obrazek użytkownika zales00
[ S ] Dom w stanie surowym

YvonneS napisał/a:
Po drugie, jak się wstawia tego typu ogłoszenie to należałoby podać przynajmniej trochę więcej szczegółow, bo dom wygląda strasznie i na pewno same zdjęcia nie zachęcą potencjalnych nabywców do jego zakupu.

Dom to nie kredki, albo aparat fotograficzny żeby go szczegółowo opisywać w lokalnym ogłoszeniu. To długofalowa droga inwestycja i kto szuka, zainteresuje się i pojedzie zobaczyć, bo przecież daleko nie ma. Tak na prawdę wystarczy samo info że jest do sprzedania tu i tu, taki i taki metraż i tyle... przy tego typu ogłoszeniach zwłaszcza w lokalnym obrębie nie ma potrzeby się rozpisywać...

Ale jak ktoś szuka dziury w całym.... :D

gruha
Obrazek użytkownika gruha
[ S ] Dom w stanie surowym

Dom wygląda jak wygląda i tak trzeba do niego łożyć. A teraz cenna jest zmienia. Yvonnes nie potrzebnie wypowiadałaś się w tym temacie. Wiele osób zwróciło ci uwagę powinnaś przestać to komentować. Interesuje cię więcej szczegółów to pw, a nie głupie wypowiedzi jaka rudera. Jak bym miał trochę gotówki na boku i wiedział jak się jedna sprawa potoczy to bym kupił to nawet w takim stanie. Remoncik i domek piękny.

milusia
[ S ] Dom w stanie surowym

Nie, no, zawsze powstrzymywałam się od komentowania wypowiedzi Yvonnes ale teraz nie wytrzymałam.
Widzę że koleżanka jest wszechstronna i na pierwszy rzut oka może spokojnie stwierdzić że z domem nie da się nic zrobić. Ciekawe co mogła by zaproponować - wyburzenie?
Nie mogę się doczekać kolejnych ogłoszeń np. z serii motoryzacyjnej, ciekawe co nasza ekspertka napisze...:D

Wespazjan2
[ S ] Dom w stanie surowym

zales00 napisał/a:

YvonneS napisał/a:
Po drugie, jak się wstawia tego typu ogłoszenie to należałoby podać przynajmniej trochę więcej szczegółow, bo dom wygląda strasznie i na pewno same zdjęcia nie zachęcą potencjalnych nabywców do jego zakupu.

To długofalowa droga inwestycja i kto szuka, zainteresuje się i pojedzie zobaczyć, bo przecież daleko nie ma.

Zależy kto, moi znajomi mają, niestety.
Zresztą odpisali, ze już kupili działkę kolo Sosnowicy.

BTW, a gdzie ja napisałam, ze z tym domem nic się nie da zrobić?

Edytowane. Administracja.

zales00
Obrazek użytkownika zales00
[ S ] Dom w stanie surowym

gra słów... gra słów... daj sobie spokój lepiej ok?

Najpierw piszesz że to rudera, a później wykręcasz że nie napisałaś nic takiego nie napisałaś że nic się z nim nie da zrobić... może to śmiesznie zabrzmi ale... "umiesz wykręcać kota ogonem" :D Dopasowujesz sobie kontekst do sytuacji.

Ogłoszenie było na lokalnym forum. Jeśli znajomi są zainteresowani to wystarczy napisać prośbę o więcej fot itp a myślę że nikt problemu nie zrobi, na pewno nie sam sprzedający ;)

Wespazjan2
[ S ] Dom w stanie surowym

zales00 napisał/a:
gra słów... gra słów... daj sobie spokój lepiej ok?

Najpierw piszesz że to rudera, a później wykręcasz że nie napisałaś nic takiego nie napisałaś że nic się z nim nie da zrobić... może to śmiesznie zabrzmi ale... "umiesz wykręcać kota ogonem" :D Dopasowujesz sobie kontekst do sytuacji.

Ogłoszenie było na lokalnym forum. Jeśli znajomi są zainteresowani to wystarczy napisać prośbę o więcej fot itp a myślę że nikt problemu nie zrobi, na pewno nie sam sprzedający ;)

Po prostu stwierdziłam fakt, dla mnie to rudera, jednak nie napisałam, ze nie nadajaca się do remontu.

A znajomi nie mają czasu na siedzenie na jakichś lokalnych forach, kiedyś podczas rozmowy stwierdzili, ze chętnie kupiliby coś w tych rejonach, gdyż przyjeżdżają tu na urlop, stąd moje zainteresowanie i prośba o szczegóły.
Okazało się jednak, ze w międzyczasie kupili okazyjnie działkę. Odnosnie tego domu i tak stwierdzili, ze jest za duży i zbyt zniszczony. Wolą sami wybudować nowy.
I tyle w temacie.

Edytowane. Administracja.

ruda
[ S ] Dom w stanie surowym

Dom oczywiscie wymaga sporego wkladu finansowego i pracy, ale mysle, ze nawet w takim stanie znajdzie nabywce. Ma bardzo dobra lokalizacje, tylko ta "przylepka" moze byc klopotem. Ten niski domek obok jest na stale zwiazany z oferowanym, czy tez mozna go "rezwalic" ?
Napisz cene. Latwiej bedzie zainteresowac potecjalnych kupcow.

YvonneS, napisalas, ze sama nie pokuslabys sie na taka rudere, a chcialas "obuc" w nia znajomych ? :D Chyba troche krecisz, bo gdyby byli Twoimi znajomymi, to wiedzialabys juz, ze kupili sobie dzialke i maja zapewne zamiar cos tam postawic B)

nioop
Obrazek użytkownika nioop
[ S ] Dom w stanie surowym

Z ceną jest mi trudno tu sie wypowiedzieć, jezeli znalazł by sie ktoś zainteresowany to moge na zywo osobiscie z nim porozmawiać > Patrzyłem w ogłoszeniach i ceny są naprawde zróżnicowane, domy w takim stanie można zarówno za 80 tys zł kupić jak i za 500tys zł :] Oczywiście dom wymaga troche wkładu finansowego, mysle ze doprowadzenie go do ładnego stanu uzytkowego wyniosło by z moich obliczeń około 100-140 tys zł, za wycenienie go w takim stanie musiąłbym zapłacić znawcy ponad około 3 tys zł , wiec jest to troche . Wolałbym poprostu by ktos zaoferował sumę lub też osobiscie w cztery oczy porozmawiać o cenie

Wespazjan2
[ S ] Dom w stanie surowym

ruda napisał/a:

YvonneS, napisalas, ze sama nie pokuslabys sie na taka rudere, a chcialas "obuc" w nia znajomych ? :D Chyba troche krecisz, bo gdyby byli Twoimi znajomymi, to wiedzialabys juz, ze kupili sobie dzialke i maja zapewne zamiar cos tam postawic B)

Idź się bawić w detektywa.
Jak nie wiesz to się nie wtrącaj, akurat tym osobom chodziło o coś w kiepskim stanie a działkę kupili niedawno, okazyjnie, tydzień, dwa temu i nie musieli mnie o tym fakcie informować od razu.

Edytowane. Administracja.

ruda
[ S ] Dom w stanie surowym

nioop, przepraszam za rozmowy nie na temat, ale nie moge powstrzymac sie od odpowiedzi YvonneS.

W detektywa nie musze sie bawic. Wnioski wyciagam z "czytania ze zrozumieniem" :D
A Ty YvonneS to tak sie znasz na wszystkim? Jesli taki rzeczoznawca z Ciebie, to pomoz wycenic te "rudere". Nioop zaoszczedzi 3 tysie to pewnie kupi Ci lizaka :D

Wespazjan2
[ S ] Dom w stanie surowym

ruda napisał/a:
nioop, przepraszam za rozmowy nie na temat, ale nie moge powstrzymac sie od odpowiedzi YvonneS.

W detektywa nie musze sie bawic. Wnioski wyciagam z "czytania ze zrozumieniem" :D
A Ty YvonneS to tak sie znasz na wszystkim? Jesli taki rzeczoznawca z Ciebie, to pomoz wycenic te "rudere". Nioop zaoszczedzi 3 tysie to pewnie kupi Ci lizaka :D

Nie będę z tobą rozmawiać bo nie ma o czym, swoje zdanie wyraziłam i uwazam temat za zakończony.
Proponuję po raz kolejny zapoznać się z tematem, wyciagnąc wnioski i przestać się ośmieszać.

Edytowane. Administracja.

Kemiro
Obrazek użytkownika Kemiro
[ S ] Dom w stanie surowym

Panowie i panie długo się próbowałem powstrzymać od komentowania tego wątku ale nie wytrzymałem jeśli nie macie nic do powiedzenia w związku z tematem NIE RÓBCIE OFF TOPIC`A prosze was nie zachowujcie się jak dzieci bawiące się na podwórku.

daniel36Wilk12
Co sądzicie o szybkiej

Co sądzicie o szybkiej budowie tzw. domów szkieletowych lub kanadyjskich. Znalazłam firmę, która ma naprawdę atrakcyjne ceny budowy takiego domu? Czy warto w to zainwestować https://ramza.com.pl mi oferta bardzo się podoba a co za tym idzie jest atrakcyjna cenowo.