TURNIEJ ASG

1 wpis / 0 new
kamilo
Obrazek użytkownika kamilo
TURNIEJ ASG

REGULAMIN
punkt 1 ORGANIZATOR
Organizatorem turnieju ASG o puchar Burmistrza Miasta Lubartowa jest Lubartowski Ośrodek Kultury oraz Grupa Rekonstrukcji Historycznej im 8 pułku piechoty legionów

punkt 2 BIURO ORGANIZATORA
Lubartowski Ośrodek Kultury
tel/fax 081 8552242; 081 8545629
e-mail: L.O.K@interia.pl
ul. Lubelska 68,
21-100 Lubartów
zapisy w godzinach 10 -15

punkt 3 UCZESTNICTWO
a. turniej organizowany jest dla młodzieży gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej zrzeszonej w grupach militarnych lub indywidualnych pasjonatów militariów od 13 do 18 roku życia
- zespoły muszą być w grupach co najmniej 6 osobowych
- każdy uczestnik turnieju musi mieć podpisaną zgodę rodziców na uczestnictwo
- każdy uczestnik turnieju musi podpisać się pod regulaminem
każdego uczestnika turnieju obowiązuje strój militarny (moro ) oraz wyposażenie w
postaci : pas główny , beret (czapka) , plecak , chlebak , replika broni , manierka , menażka , buty wojskowe
w przypadku osób indywidualnych obowiązuje powyższy strój militarny
każdy biorący udział w turnieju musi mieć przy sobie ważny dokument stwierdzający tożsamość
każda drużyna musi mieć jednego pełnoletniego opiekuna ,
każda osoba indywidualna musi stawić się na turniej z pełnoletnim opiekunem

punkt 4 OPIS KONKURENCJI
- konkurencja 1
rzut granatem - do konkurencji staje jedna osoba wytypowana z drużyny (nie dotyczy osób
indywidualnych .
Na linii startu staje jedna osoba bierze jeden z trzech replik granatów i rzuca w cel zaznaczony z numerami 1,2,3 . (rys 1)
Uwaga : drużyny wystawiają jedną osobę poza nią nikt nie może brać udziału w konkurencji

- konkurencja 2
strzelanie - Strzelanie do celu do tej konkurencji staje jedna osoba wytypowana z drużyny
(nie dotyczy osób indywidualnych ) Na linii startu zwaną linia ognia staje
wytypowany zawodnik , dostaje 4 szt amunicji ASG i ładuje karabinek ASG
kierując go w stronę traczy .Strzały oddawane są w następującej kolejności
1. strzał sprawdzający
2. strzał z pozycji stojąc
3. strzał z pozycji klęczą
4. strzał z pozycji leżąc Polecenia strzału wydaje sędzia na stanowisku strzelniczym (rys2)
- konkurencja 3
maraton z przeszkodami - Do tej konkurencji stają tylko drużyny złożone z 4 osób ,osoby indywidualne nie biorą udziału w konkurencji . Konkurencja jest na czas który liczy sędzia boczny , w konkurencji jest bieg na 4 x 250 metrów z przeszkodami do których zalicza się :
1.rura
2.pochylnia
3.ściana
4.zasieki
5.bramka
Na linii startu staje jedna osoba drużyny i na wyraźny sygnał biegnie pokonując przeszkody za każdą błędnie wykonaną przeszkodę odlicza się 5 sekund od wyniku końcowego . Bieg jest ograniczona czasem który mierzy sędzia boczny , po dobiegnięciu do mety i dotknięciu kolegi z drużyny ten biegnie od razu na tor (czas liczy się dla całości drużyny ) (rys 3)

konkurencja 4
bieg na 1000 metrów z przeszkodami - do konkurencji przystępuje jedna wytypowana osoba z drużyny oraz osoby indywidualne , na linii startu staje po 4 osoby które biegną na wyraźny sygnał
pokonując przeszkody za każdą błędnie wykonaną przeszkodę odlicza się 5 sekund od wyniku końcowego . Bieg jest ograniczona czasem który mierzy sędzia boczny

punkt 5 NAGRODY
Organizator konkursu zapewnia nagrody drużynowe i indywidualne : Najlepsza drużyna otrzyma puchar Burmistrza Miasta Lubartowa i zostanie ogłoszona mistrzem ASG województwa Lubelskiego juniorów do lat 18 .
Najlepsza osoba indywidualna otrzyma puchar i zostanie ogłoszona mistrzem Turnieju ASG

punkt 6 ZGŁOSZENIA
Zgłoszenia przyjmowane są do 15 maja 2011 roku
w zgłoszeniu powinno znaleźć się :imię nazwisko ,adres ,pesel , lata , szkoła , miejsce urodzenia , nazwisko opiekuna i jego pesel ,kontakt do opiekuna , podpisana zgoda rodziców lub opiekunów
wzór załącznik nr 1

punkt 7 INNE ZASADY
Turniej jest organizowany w poszanowaniu GRY FAIR PLAY program będzie realizowany od początku turnieju
upomnienie zawodników :
każde upomnienie zawodników za zagrania nie godne gracza skutkować będą punktem karnym który będzie doliczał do czasu końcowego 1 min (1 min =1 pkt kar) ,
zawodnik który trzyma 3 punkty karne zostaje wykluczony z gry
zawodnik który nie będzie słuchał poleceń sędziego będzie wykluczony z gry
wszelkie próby oszukania sędziego będzie skutkowało wykluczeniem osoby z gry a jeśli sprawa dotyczy drużyny skutkuje to nadaniem dla drużyny 2 pkt kar

punkt 8 PLAN DNIA
GODZINA 09:00 – REJESTRACJA UCZESTNIKÓW
GODZINA 10:00 – POCZĄTEK ZAWODÓW
GODZINA 15:00 – SPRAWDZENIE WYNIKÓW (poczęstunek dla zawodników )
GODZINA 16:00 - OGŁOSZENIE WYNIKÓW