Powitania - tu się przedstawiamy :)

28 posts / 0 new
Ostatni wpis
Wespazjan2
Powitania - tu się przedstawiamy :)

Jest nas coraz więcej i dlatego warto założyć taki wątek dla nowych i dla starych użytkowników.
Podobny był i niestety przepadł podczas przenoszenia forum.
Siebie przedstawiać raczej nie muszę, forumową wiedźmę zna chyba tutaj każdy. ;)

Rosenfield
Obrazek użytkownika Rosenfield
Powitania - tu się przedstawiamy :)

Jako, że wszedłem na to forum "w butach", zaczynając z miejsca nowy wątek i nie przedstawiając się, to również nadrobię zaległości: Mam na imię Hubert, obecnie studiuję w Lublinie, ale dość często zdarza mi się pojawić w rodzinnym mieście.

BESTI@666
Obrazek użytkownika BESTI@666
Powitania - tu się przedstawiamy :)

HMMMM, jestem Besti@666, a na chrzciedano mi Renata :D. Jestem od urodzenia mieszkanką Parczewa i choć mam dzieci w wieku tutejszych uzytkowników ( co niektórych):D, to uwielbiam mącić na forach :D i mieć własne zdanie na kazdy temat.
Pozdrawiam wszystkichB)

Człowiek "wykształcony"jest to człowiek zewsząd od istoty rzeczy oddzielony mgłą i chmurami cudzych pojęć, tak nieraz gęstymi, że ani jeden promień się nie przedrze.

Pan z cynamonu
Powitania - tu się przedstawiamy :)

Jestem

zbysio133
Powitania - tu się przedstawiamy :)

Witam wszystkich jestem Zbyszek pochodzę z pod Parczewa ale od ponad 20 lat tutaj mieszkam i pracuje. Pozdrawiam wszystkich.

andi34
Powitania - tu się przedstawiamy :)

Witam wszystkich Parczewiaków i nie tylko. Mam na imię Andrzej, i bardzo podoba mi się forum o Parczewie. Myślę że przybędzie nas znacznie więcej, w dość szybkim tępie.;)

Marek_Krzysiak
Obrazek użytkownika Marek_Krzysiak
Powitania - tu się przedstawiamy :)